zon, zee en duiken het begint in april - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Frieske Meer - WaarBenJij.nu zon, zee en duiken het begint in april - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Frieske Meer - WaarBenJij.nu

zon, zee en duiken het begint in april

Blijf op de hoogte en volg Frieske

10 Maart 2015 | Spanje, Palma de Mallorca



Hoe zal ik deze week eens omschrijven?
-vermoeiend
-lachwekkend
- bijzonder leerzaam
- veel papier werk
En veel spaans!

Alles bij elkaar een fantastische week! Nu zitten we met ze allen in het vliegtuig :)! Jammer dat het alweer voorbij is, maar ik ben ook wel blij dat ik alles kan vertellen wanneer ik thuis kom!

We hebben na aankomst, lekker voor onszelf gehad waarna we elke dag van 9/21 in de boeken, presentaties en veel gelach zaten! Ons hotel was top! En ook het personeel en het eten wat top! Onze begeleiders waren echt fantastisch!!! Ik heb nog nooit zulke gepassioneerde mensen leren kennen! Zo wil ik later ook worden! De halve wereld gezien hebben, veel culturen kennen en díe passie overbrengen aan andere!! :)

We zijn ook met ze allen en de trainers naar een fantastische karaoke kroeg geweest! Waar ik me helemaal schoor heb gegild op; going to ibiza! Samen met Tim XD! hilarisch was het! In die bar was het een mengeling van geёmigreerde nederlanders, spaanse, europeanen en engelse (britten)! Leuk om eindelijk tussen allemaal mensen te zitten die dezelfde passie delen! REIZEN! Zo heb je altijd iets om over te praten!

Ik kan niet uitleggen hoe het voelt, maar je zo snel op je plek voelen, heerlijk! Natuurlijk kregen we na veel swoegen en natuurlijk ook wel een aantal tranen van de stress, een beoordelings gesprek.

Waarin ik weken geleden nog zou stressen over; ojee wat heb ik allemaal verkeerd gedaan!?
Heb ik dat juist nu niet gehad. Ik heb me de hele week uit de naad gewerkt om mij beste zelf te laten zien en dat is gelukt! Zo kwam ik op gesprek en hadden ze maar 1 verbeter punt: minder zorgzaam worden voor andere. Omdat ik me zo persoonlijk aantrek hoe het met iemand anders gaat, vergeet ik mezelf en dat kan een valkuil worden. (Je bent net een moeder en die moeten ook hun kinderen loslaten, hoe mijn trainer: Rene dat zo mooi zei! )

Ze waren bijzonder positief over mij en vonden dat ik me de hele week correct heb gedragen en vinden mij een sterkte persoonlijkheid waardoor ze mij in het nieuwste ' vriendelijkste host van NL' hotel willen hebben in....Egypte!! Super vet want dat wilde ik ook graag! Alleen doordat er nog een aantal papierwerken niet in orde waren, moesten een ander meisje en ik even wachten op onze bestemming (hurghada of marsa alam ) dus dat hoor ik voor volgende week! Spannend!

Helaas zijn er altijd mensen die rare dingen doen, die een hoop verprutsen, maar toch de baan krijgen. Agh, maar zo is er ook nog iemand afgevallen. Turbulente week, die mij heeft voorbereid op wat er te wachten staat. Ik heb er super veel zin in! En ook moet ik nog veel dingen kopen, agenda, witte schoenen en een grote koffer! AAAH! IK GA GEWOON NAAR EGYPTE!

Veel liefs!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frieske

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 19523

Voorgaande reizen:

06 Februari 2019 - 21 Oktober 2019

American dream

03 November 2016 - 20 Februari 2017

Chasing dreams!

01 April 2015 - 31 Oktober 2015

Yep Yep, Working abroad again!

Landen bezocht: