Tweede week in marsa alam, HELL YEAH - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Frieske Meer - WaarBenJij.nu Tweede week in marsa alam, HELL YEAH - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Frieske Meer - WaarBenJij.nu

Tweede week in marsa alam, HELL YEAH

Blijf op de hoogte en volg Frieske

13 April 2015 | Egypte, Marsa Alam


Mijn tweede week in Egypte. Het voelt alsof ik hier al meer als een maand ben! Hoewel ik natuurlijk nog wel wat beginners foutjes maak, support iedereen me hier wel!dat is heel fijn!

Iedereen in het hotel kent mij naam goed (aangezien Friska een super lekkere zoetigheid moet zijn! Dus hebben we altijd wel iets over te lachen) maar natuurlijk ook omdat ik in me eerste week al als een oude vrouw liep door mijn voet XD!

Mijn collega van guest relations is ook super lief en daar krijg ik ook veel nuttige tips en info van! Belangrijkste regel? : houd je eigen vrije tijd scherp in de gaten. En dat kan soms heel moeilijk zijn. Zoals gisteren avond. Gebeurde het ene na het andere probleem, geen probleem, lossen we zo op! Maar helaas kon ik door een stomme grap van een partner bedrijf collega nu vandaag, op me vrije, niet op snorkel excursie! Waar ik natuurlijk van baalde, maar Ag, ik ging gisteren gezellig een drankje drinken met een aantal collega's! Dus dat was fijn. waarna ik het ook wel fijn vind om vandaag lekker op het strand deze blog te schrijven.

Ik heb niet al teveel meegemaakt. Ik ben op super safari geweest! Dat was echt vet! Ik kreeg wel hart pijn van de kamelen en de oude mannen, in kapotte kleding. Maar de privé quad ride maakte alles weer goed! Zo gingen we twee uur Quadten (of hoe je het ook schrijft) waarna we een super hoge (soort kiezelstenen) berg beklommen om vanaf daar Egypte op haar mooist te zien! Zonsondergang, echt niks horen! Het is niet uit te leggen wat een geweldig dat geeft om hier te mogen en te kunnen zijn!

Ook wel grappig! (Hopelijk kan dit meisje geen NL lezen, XD) ik ben maatjes met de jongens van het duik centrum. En zoals je misschien wel weet, zijn dat de typical guys; lang, bruin en vooral gespierd, waardoor er elke dag meiden zijn die daar komen duiken. Anyways, ik was met 1 dive dude in gesprek zegt hij het volgende::


I was in the diving centre and there was this lady: french, too tall and you could see that she was coming for one thing, flirt with me and she hoped for more. So she had To fit the diving suit. So i told her that there is the toilet, so she could chaince, she didn't spoke and took her top off. And then, when i was trying To leave the room, she Saïd: i can not chainge. So i asked her, why not? (Everybody in the dive centre could hear us; And she said: i am not wearing any underwear! And she started laughing so hard! So all the other guys of the dive centre als Well! Omg what a day XD


Dit was erg hilarisch! Het is een totaal andere wereld om ín een resort te wonen en werken dan er op vakantie te gaan! Tot nu toe, helemaal blij!

Deze week staat er weinig op de planning, zo ga ik snorkelen en ga ik ergens eind vd maand mijn eerste keer proberen te duiken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frieske

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 19460

Voorgaande reizen:

06 Februari 2019 - 21 Oktober 2019

American dream

03 November 2016 - 20 Februari 2017

Chasing dreams!

01 April 2015 - 31 Oktober 2015

Yep Yep, Working abroad again!

Landen bezocht: