Op de boot, in de zee en op de jeep! - Reisverslag uit Hamata, Egypte van Frieske Meer - WaarBenJij.nu Op de boot, in de zee en op de jeep! - Reisverslag uit Hamata, Egypte van Frieske Meer - WaarBenJij.nu

Op de boot, in de zee en op de jeep!

Blijf op de hoogte en volg Frieske

21 Mei 2015 | Egypte, Hamata

Satayh 18 mei overnight trip
12.15 werd ik opgehaald door mijn collega Tarek, we reden ongeveer 40 min richting het volgende hotel Tulip. Onderweg nog een American truck met kamelen in de open achterbak gezien, die leken het doodnormaal te vinden, met hun lange nekken naast de auto, hier kan alles!! Eenmaal aangekomen, werd er gebeld en was onze collega van kantoor ergens in port Ghalib. Aangezien Tarek druk bezig was met zijn meeting met Duitse gasten, ben ik terug gereden om Aymen in Port ghalib te halen. Natuurlijk kwamen we er onderweg achter dat we bijna geen benzine meer hadden en niemand nog geluncht had. Gelukkig (400 telefoontjes later) kwamen er bij een tankstation waar we onze andere collega's ook zagen, die ons vervolgens een plastic zak vol falafel (broodjes met komkommer en tomaat en patat) door het raam hadden door gegeven! Vervolgens kwamen we aan in de haven: hamata, goddank dat ik mijn zee ziek tabletten mee heb genomen! We hebben 2,5 uur gevaren en heerlijk op het zonnedek gelegen met al onze collega's! Vervolgens hebben we nog gesnorkeld en heerlijk gedineerd! Vervolgens nog lekker na getafeld en nu heerlijk genieten van de rust! Morgen ochtend vroeg op, 5.30 want we moeten om 6 uur in het water liggen

• 21 Mei 2015 - 20:58

Raymond:

Friese, heel leuk te lezen dat je het zo prima naar je zin hebt, ze ver van huis, familie en Ronald. Gelukkig maak je veel mee, met al die activiteiten. Gaat het duiken een beetje, kan je ook je brevet halen? Ik begrijp van Carlin dat ze binnenkort komt kijken. Weet je al dat Kelly mee op YMCA kamp gaat, samen mer Luuk (hij in leiding, dus kan een oogje in het zeil houden). Nou, nog een hoop plezier uit het koude en winderige Holland.