Spannend... Spannend!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Frieske Meer - WaarBenJij.nu Spannend... Spannend!! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Frieske Meer - WaarBenJij.nu

Spannend... Spannend!!

Blijf op de hoogte en volg Frieske

18 Februari 2015 | Nederland, Leiden

Hoi allemaal,

Nu dat ik mijn 'waar ben jij nu' account nog had, dacht ik: daar ga ik goed gebruik van maken, om jullie even op de hoogte te brengen van al het nieuws en alle gebeurtenissen van de afgelopen week.

Zit je klaar, houdt je vast, are your seatbelt fastened?

Here we go!!

Zoals een aantal van jullie misschien al wisten, heb ik een aantal weken terug gesolliciteerd bij Transavia als stewardess en was ook door de toetsen en de selectie dag gekomen :)! BOEJA!

Nu kreeg ik afgelopen week een mailtje van hen, met het verhaal dat het nog weken kan duren voordat er een volgend gesprek komt en àls je dan al door die ronde bent volgen er nog 3, waar je in de laatste ook nog kan uitvallen. Nu is dat niet erg, maar (niet helaas) wordt mijn contract niet verlengd en dus zit ik eind maart zonder werk.
Hoe graag ik ook stewardess wil zijn, ik kon niet wachten tot ik (misschien wel over een aantal maanden, met veel geluk) door alles heen was en dan 5/6 maanden in het zomer seizoen te gaan werken voor Transavia.

Afijn, ik ging alvast maar opzoek naar ander leuk werk. Met manlief over gehad en we kwamen eruit dat het werken in toerisme en het buitenland nu een goed moment is om te doen, aangezien in Nederland nu alleen maar crappy supermarkt baantjes zijn, waar ik hoogstwaarschijnlijk ook al te duur voor ben. En ik dit toch echt het leukst vind om te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ging solliciteren en warempel, ik zat in een tijdsbestek van 2 weken kreeg ik 6 bedrijven die graag met mij in zee wilden. :)! Helaas kon ik ze niet allemaal kiezen, dus is mijn keuze gegaan op de laatste: Thomas cook host. Hier werk ik een half jaar in het buitenland en is het niet zò enorm veel werk als reisleider. De voorwaarden zijn netjes en ik heb een goed gevoel bij het bedrijf. Vandaag was de 'selectie' haha, okey ik heb nog nooit zoveel, zovaak en zo hard gelachen met zoveel leuke mensen! ( en heel stiekem ook om 1 persoon, maar dat riep diegene ook af *bloos*) en nee ik was niet de enige die er zo over dacht ;-) haha! Dus ik heb super super veel zin in de trainingsweek!

Om het allemaal nog vervelender voor mij te maken, moet ik VERPLICHT in de eerste week van maart naar een training in.... tatadataaaaa:: MALLORCA! WOEHOEE!! ( even weg bij die gevulde koeken geur bij de jumbo (DAG Jumbo hihi!)) Heerlijk, heerlijk!

Dus dit alles gaat best wel rap, aangezien ik dan in maart op training ga en drie weken laten ben ik voor een half jaar gestationeerd in het buitenland:). Na mijn trainingsweek weet ik welke bestemming ik krijg!


Dus bij deze, is mijn waarbenjijnu account ontgroent voor het nieuwe avontuur! :)

(eigenlijk wilde ik mijn profiel naam: de kleine reiziger Frieske noemen, maar helaas waren dat teveel letters, jammer! )


LOVE YOU ALLL!

xxxx




  • 25 Februari 2015 - 12:32

    Roshnie:

    Ja ik kon het eindelijk openen! En lezen! Yess!
    Super leuk Frieske! En waarschijnlijk ook een slimme beslissing van jullie! Zo lang wachten en niets weten brengt alleen maar spanning!
    Klinkt als erg leuk werk en denk dat je er perfect voor bent!!
    Lees graag hoe het je bevalt daar in Mallorca en waar je later gestationeerd wordt! Ben je dan een half jaar in strek van huis?
    Nou mijn plane gaat over een paar uur! Dus: Hej då! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frieske

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 19675

Voorgaande reizen:

06 Februari 2019 - 21 Oktober 2019

American dream

03 November 2016 - 20 Februari 2017

Chasing dreams!

01 April 2015 - 31 Oktober 2015

Yep Yep, Working abroad again!

Landen bezocht: