Zon, bekers met konten en veeeeel gelach! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Frieske Meer - WaarBenJij.nu Zon, bekers met konten en veeeeel gelach! - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Frieske Meer - WaarBenJij.nu

Zon, bekers met konten en veeeeel gelach!

Blijf op de hoogte en volg Frieske

03 Maart 2015 | Spanje, Palma de Mallorca



Zo! He-he! (Diepe zucht) trein gehaald!

Maandag ochtend (nou eigenlijk nacht, want toen kon ik al niet slapen van de blijdschap) ging ik met veel te veel energie naar werk en dat was maar goed ook, want ik bleek te laat en alleen te staan! XD!!!
Afijn, na me werk als een gek geraced naar huis en me klaar gemaakt voor vertrek! (AAAAH! ZIN IN! ) helaas konden lief en ik elkaar niet uitzwaaien, maar gelukkig wel gedag zeggen :)! Hierna (sjoew )gesprint naar de bus en GODDANK was ik op tijd op het station! Waarna ik rustig een hoekje in de trein vond om nog hyperder te worden van Tim en Jamie die ik op WhatsApp dolblij sprak over ons avontuur !! Zo in de trein zittende, regent het tegen de ramen en is het buiten donker. Wat een positief vooruitzicht, waar ik nu naartoe ga :)!

Op utrechts centraal nog een uurtje (naast een gezellige spelende band) zitten wachten op mijn handlanger Tim waar ik samen mee door reis naar het hotel. Na een hilarische trip in de (blijkbare stilte coupѐ) hebben we nog gebibbert in de kou en uiteindelijk na een wilde busrit ons fantastische hotel gevonden! Ideaal want het zit echt IN het vliegveld dus we kunnen al rollend
naar de gate. (Twee verdiepingen naar beneden en we zijn er!! ) zo spannend allemaal!

Mijn schone bedje ruikt heerlijk en i am ready to take off and flight away under my blankets! Haha!

Om 4 uur ging de wekker en zijn Tim en ik rustig aan naar beneden gegaan. Na enige vertraging zitten we dan toch in het vliegtuig!! :D

Na een hilarische zoektocht hebben we een lang en wilde rit in een busje naar ons hotel gemaakt. In 1 woord; FANTASTISCH! leuke mensen al veel gezien , cocktails gedronken uit bil vormige bekers! (Het was een beker met de vrouwelijke schaamstreek plus achterwerk, waar je de beker ook vast moest houden Haha ! ) en in de zon gezeten met 20 graden! Ook nog gewerkt natuurlijk, maar het zware werk komt morgen! Ik voel me hier helemaal op me plek ! Ik voel het nú al, dit is mijn droombaan! Ik ga nu slapen want er is niks meer van me over! Heel veel liefs van een super gelukkige frieske!

Love xx

  • 03 Maart 2015 - 22:31

    Jeannette:

    Klinkt allemaal goed Fries, en de omgeving ook

  • 04 Maart 2015 - 07:56

    Peter:

    Nou Frieske dat was weer een heel verhaal.
    Fijn om te lezen dat je het al zo naar je zin hebt haha.
    Ik wens je heel veel sukses maar vooral plezier.
    Gr Peet X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frieske

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 19654

Voorgaande reizen:

06 Februari 2019 - 21 Oktober 2019

American dream

03 November 2016 - 20 Februari 2017

Chasing dreams!

01 April 2015 - 31 Oktober 2015

Yep Yep, Working abroad again!

Landen bezocht: